Historia dun neno

Historia dun nenoTitulo: HISTORIA DUN NENO
Autor: Ramón Otero Pedrayo
Edita: Fundación Otero Pedrayo. Trasalba – Amoeiro.
Colección: Edicións do Patronato
Páxinas: 36
Encadernación: Rústica
ISBN: 978-84-615-9045-2
Data de publicación: 24 de xuño de 2012
Edición: Segunda
PVP 5.00 €

Breve escrito na liña autobiográfica coa que o autor da Casa Grande de Cima de Vila experimentou noutras ocasións. Redactada nun estilo sinxelo e accesible, A historia dun neno, conta os primeiros anos de vida do escritor, desde o seu nacemento até o ingreso no instituto. Recolle simpáticos recordos dos amigos da infancia, da casa familiar de Ourense, das primeiras experiencias na escola e das visitas á aldea de Trasalba.

Se está interesado en mercar este título: 986 37 22 79 (Distribuidora Editorial Galaxia) ou 988 28 11 39 (Fundación Otero Pedrayo).
Para pedidos por correo electrónico: pedidos@editorialgalaxia.com (Distribuidora Editorial Galaxia) ou fundacion.otero.pedrayo@gmail.com (Fundación Otero Pedrayo)