• Mapa Literario da Vía da Pratahttps://pratea.gal/mapa/-: a FOP desenvolveu este proxecto a través dun mapa interactivo xeorreferenciado e xeolocalizado, onde calquera se pode informar das posibilidades e dos autores literarios que enriquecen o Camiño de Santiago Mozárabe ou Vía da Prata.
  • Área de descanso para ciclistas: a FOP pon á disposición dos afeiccionados ao ciclismo os seus espazos e instalación contando ademais con servizo de aparcadoiro, limpeza e reparación das bicicletas.
  • Visitas en RV á contorna da Fundación: -desenvolverase no 2025-visita virtual polas corredoiras da contorna da Fundación. A visita incluirá diversos materiais didácticos para escolares.
  • Rede de Rutas da Bocarribeira: a rede de rutas da Bocarribeira (RRB) ten como obxectivo facilitar a visita á contorna da Fundación facendo dispoñibles unha serie de rutas e puntos de interese. As rutas están organizadas por niveles de dificultade e subidas a GOOGLE MAPS, co obxectivo de que as persoas usuarias poidas empregar os servizos desta plataforma (xeolocalización, xeorreferenciación, pescudas…) para situarse no territorio.
Se q